Yazar "Durukan, Tülin" için listeleme
-
A Comparative Research to Identify the Factors That Affect the Branding in Electronic Commerce in View of the Customers and the Firms
Günümüzde pazarlama kavramına köklü değişiklikler getiren, yeni bir yön veren ve geleceğini belirleyen bazı ciddi oluşumlar yaşanmaktadır. İşletmelerin pazarlama programlarını, strateji ve uygulamalarını değiştiren trendlerin ... -
Dijital Pazarlama Çağında Çevrimiçi Alışverişin Fayda ve Risk Algısı
Karaoğlan, Serhat; Durukan, Tülin (2020)Amaç – Bu araştırma, çevrimiçi alışveriş yapan tüketiciler ile alışveriş yapmayanların ve internet kullanımı yüksek yoğunlukta olan tüketiciler ile internet kullanımı düşük yoğunlukta olanların çevrimiçi alışverişte ... -
Dijital pazarlama çağında mobil alışverişin algılanan faydasına ilişkin bir ölçek geliştirme ve uygulama
Karaoğlan, Serhat (Kırıkkale Üniversitesi, 2020)Teknoloji gelişirken hayatın her alanı gibi pazarlama ve tüketici davranışları da değişmektedir. Değişim, pazarlamanın yeni bir döneme girmesine ve dijital pazarlama çağının yaşanmasına sebep olmuştur. Yeni çağ ile birlikte ... -
Dinamik yetenekler ve örgütsel yeteneklerin işletme performansı üzerindeki etkisi: Antalya ili imalat işletmelerinde bir araştırma
Hamşıoğlu, Ece İçim (Kırıkkale Üniversitesi, 2020)Bu tez çalışmasının temel amacı, dinamik yetenekler yaklaşımına bağlı olarak dinamik yetenekler ve örgütsel yeteneklerin işletme performansı üzerindeki etkilerini belirlemek ve dinamik yeteneklerin örgütsel yetenekler ... -
Eğitimde müşteri ilişkileri yönetimi Ankara Üniversitesi fen fakültesinde bir uygulama
Önal, Fatma Seher (Kırıkkale Üniversitesi, 2008)Son yıllarda teknolojinin büyük bir hızla ilerlemesi, ülkeler arası sınırların ortadan kalkması ve her şeyden önemlisi bilginin her yerden her zaman ulaşılabilir olması müşterilerin bilinçlenmesine dolayısıyla pazarda ... -
Kişisel satış sürecinde yaratıcı düşüncenin etkinliği: Hazır giyim sektöründe bir uygulama
Güler, Yunus Bahadır (Kırıkkale Üniversitesi, 2011)Değişmeyen tek şeyin değişimin kendisi olduğu günümüz iş hayatında rekabet üstünlüğü sağlayabilmek ancak değişimi yönetebilmekle mümkündür. Yoğun rekabet koşulları işletmeleri her açıdan yeniliğe zorlamaktadır. Bu nedenle ... -
Kredi Kartlarındaki Taksit Uygulamasının Tüketicinin Harcama Alışkanlıkları Üzerindeki Etkisini Ölçmeye Yönelik Bir Araştırma
Modern bir ödeme aracı olan kredi kartları, günümüzün yoğun rekabet ortamında gerek üreticiler ve gerekse satıcılar açısından pazarda varolmanın ve güçlü kalmanın önemli unsurlarından biri haline gelmiştir. Plastik para ... -
Lojistik yönetiminin işletmelerin rekabet gücü üzerindeki etkisini ölçmeye yönelik bir uygulama
Yaprak, Naime (Kırıkkale Üniversitesi, 2010)Yaşadığımız dönemde işletmeler; fark edilmek, rakipleri ile mücadele etmek, rekabet yarışında öne geçebilmek için faaliyetlerinin her aşamasında başarılı olmak, amaçlarına ulaşmak içinde; değişen talep yapısını ve artan ... -
Markaların finansmanı
Demirkol, İsa (Kırıkkale Üniversitesi, 2007)Küresellesme iç ve dıs pazar kavramları arasındaki ayrımı ortadan kaldırmasına sebep olmustur. Dolayısıyla rekabetin çok yoğun olarak yasandığı bütün piyasalarda pek çok ürünün olması ve bu ürünlerin kalite ve benzerlik ... -
Mobil iletişimde pazar yoğunlaşması "Türkiye ile Kazakistan, Kırgızistan, Tacikistan, Türkmenistan ve Özbekistan karşılaştırması"
Durukan, Tülin; Hamurcu, Çağrı (2009)Pazar yoğunlaşması kavramı, ürün pazarında alıcı ve satıcıların sayı ve büyüklük bakımından dağılımı olarak ifade edilmektedir. Piyasadaki firma sayısı ile yoğunlaşma derecesi arasında ters yönlü bir ilişki vardır. Yoğunlaşma ... -
Müşteri güçlendirme ile pazarlama performansı ilişkisi: Mobilya sektörüne yönelik bir uygulama
Bozacı, İbrahim (Kırıkkale Üniversitesi, 2014)Geçmişin kitlesel olarak üretilen ürünleri ve mesajları olduğu gibi kabul eden, daha iyiyi talep etmeyen, haklarını aramayan, bilgisiz ve pasif tüketici yapısı değişmektedir. Günümüz tüketicisinin, çok daha kolay bir şekilde ... -
Müşteri Güçlendirme İle Algılanan Pazarlama Performansı İlişkisi: Mobilya Sektöründe Bir Uygulama
Bozacı, İbrahim; Durukan, Tülin (2016)Günümüz pazar şartlarını geçmişten ayırt eden en önemli özelliklerden biri; tüketicilerin daha bilgili, bilinçli, sorgulayıcı, karşılaştırıcı olması ve kontrollü alışveriş yapma olanaklarına kavuşmuş olmasıdır. Bu olanaklar ... -
Müşteri ilişkileri yönetimi açısından akreditasyon ve kalite yönetim sisteminin Kırıkkale Üniversitesinde çalışan iç müşteriler tarafından algılanmasına yönelik karşılaştırmalı bir araştırma
Harman, Ahmet (Kırıkkale Üniversitesi, 2018)Bilgi çağına bağlı olarak teknolojik gelişmelerin hızla devam ettiği günümüzde, bilgiye ulaşamamanın neredeyse imkansız hale geldiği görülmekte ve bu değişimin ortaya çıkarmış olduğu bilgi kirliliği ile de yüz yüze ... -
Müşterinin firmaya şikâyet etme eğilimini etkileyen örgütsel faktörler üzerine uygulamalı bir çalışma
Satın alınan mal veya hizmetle ilgili müşteri sorunlarının firmaya ulaştırılan bölümünün çözüme kavuşturulması çabaları veya şikâyet yönetimi, önemli bir pazarlama stratejisi olarak ifade edilmektedir. Ancak müşterilerin ... -
Pazar tabanlı yeteneklerin işletme performansı üzerindeki etkileri : Türkiye İmalat İşletmelerinde bir uygulama
Durukan, Tülin; Kırıkkale Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme (KırıkkaleKırıkkale Üniversitesi, 2014)… -
Pazar tabanlı yeteneklerin işletme performansı üzerindeki etkisi: Türkiye imalat işletmelerinde bir uygulama
Hamşıoğlu, Ahmet Buğra (Kırıkkale Üniversitesi, 2015)Bu tezin amacı, kaynak tabanlı kuram ekseninde pazar tabanlı yetenekleri incelemek ve bu bağlamda Türkiye imalat işletmelerinde pazar tabanlı yeteneklerin işletme performansı üzerindeki etkilerini belirlemektir. Bu doğrultuda, ... -
Pazar Tabanlı Yeteneklerin İşletme Performansı Üzerindeki Etkisi: Türkiye İmalat İşletmelerinde Bir Uygulama
Hamşıoğlu, Ahmet Buğra; Durukan, Tülin (2018)Bu çalışmanın amacı, kaynak tabanlı kuram ekseninde pazar tabanlı yetenekleri incelemek ve bu bağlamda Türkiye imalat işletmelerinde pazar tabanlı yeteneklerin işletme performansı üzerindeki etkilerini belirlemektir. Türkiye ... -
Posta tedarik zincirinde pazar yoğunlaşması ve Türkiye örneği
Aktepe, Hilal Saadet (Kırıkkale Üniversitesi, 2022)Posta hizmetlerinin bir haberleşme hizmetinden ziyade çeşitli kurum ve kişiler arası paket teslimatına dönüşüm süreci, tüm dünyada ve ülkemizde hem kamu otoritesi olarak var olan posta işletmelerinin yapısını hem de paket ... -
Satış temsilcilerinin motivasyonu üzerine bir alan araştırması: İlaç sektörü örneği
Durukan, Tülin; Güler, Yunus Bahadır (2009)Çalısanların isi isteyerek yapması olarak tanımlanan motivasyon günümüz yöneticilerinin en önemli sorunlarından biridir. Bu sorunun çözümlenmesi çalısanların bir çok çevresel ve psikolojik faktöre bağlı olarak değisen, ... -
Türkiye kara sınır kapılarının yap işlet devret modeli ile modernizasyonu
Ongun, Fatma Gökçen (Kırıkkale Üniversitesi, 2009)Yüksek enflasyonu kontrol altında tutabilme kaygısı ve devlet gelirlerinin büyük bölümünün borç ve faiz ödemelerine harcanması nedeniyle transfer harcamaları artış göstermiş, hatta zaman zaman cari harcamaların da önüne ...